tiistai 12. helmikuuta 2019

Hallitusesittelyä! :)

Käydäänpäs tämän vuoden hallitus läpi, ensimmäisenä vuorossa puheenjohtajistomme.


Ville Lyytikkä
 
- 26 vuotta.
- kolmas opiskeluvuosi.
- toista vuotta hallituksessa, viime kausi tapahtumavastaavana.
- lempijuoma gin & tonic, välillä tequilakin kiinnostelee, kuten kuvasta voi päätellä.
- minut voi löytää beerpong-pöytien läheisyydestä.
"Paras rooli kehittää yhdistyksen toimintaa."
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Emma Hentunen

Olen 31-vuotias neljännen vuoden prosessi- ja materiaalitekniikan opiskelija. Pohjakoulutukseltani olen ravintolakokki. Nyt olen jo toista kautta Elba ry:n hallituksessa, viime vuonna varajäsenenä ja tänä vuonna varapuheenjohtajana, olen siis vähän niinkuin Elban varaosa. Hallituksessa mukana oleminen on mielenkiintoista. Pääsee mukaan järjestämään erilaisia tapahtumia ja osallistumaan erilaisiin koulutuksiin, joista saa paljon tietoa mm. yhdistyksen toimintaan liittyvistä laeista ja sen sellaisesta (ja ihan oikeasti pidän noita asioita mielenkiintoisina).

Vapaa-aikani käytän harrastamalla teatteria, ja sitä onkin harrastettu nyt jo kuutisen vuotta. Kissat, ponit ja yksisarviset ovat lähellä sydäntäni, niinkuin monet, monet muutkin asiat, mutta ei niistä sen enempää. En nyt osaa tämän enempää itsestäni kertoa, kai mä ihan hyvä tyyppi olen, mitä nyt välillä on vähän pitkät piuhat.

Lempijuoma: tilanteesta riippuen kahvi, vesi, olut...mitä näitä nyt on.
Toteemieläin: yksisarvinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti