tiistai 19. maaliskuuta 2019

Viimeiset hallitusesittelyt! :)

Viimeisimpänä vaan ei vähäisimpänä, koposopomme Jouni ja hankinta-, viestintä, työelämä- ja alumnivastaavamme Tiina.

Hei oon Jouni89 ja opiskelen samaa mitä kaikki muutkin hallituslaiset, mutta kolmatta vuotta.
Halusin hallitukseen, koska järjestötoiminta on kivaa :).
Vastuualueenani tänä vuonna on koulutus- ja sosiaalipolitiikka, eli olen meidän "koposopo". Olen myös vaikuttamassa TELI-opiskelijatiimissä, jonka tehtävänä on mm. toimia viestinvälittäjänä opiskelijoiden, henkilökunnan sekä johdon välillä ja ylläpitää jatkuvaa opiskelijayhteistyötä sektorilla. Mulle siis voi kertoa opintoihin liittyvät huolet, murheet ja kehittämisideat!
Tykkään järjestötoiminnan lisäksi myös pukeutumisleikeistä, pizzasta ja talvella pihalla uimisesta, kuten kuvasta näkyy.
Lempijuomani on ilmainen tai sitten aivan sama, kellonajasta riippuen.
Kiitos tästä mahdollisuudesta esiintyä sosiaalisessa mediassa.





Alotetaan samalla lailla kuin Jouni, eli oon Tiina86 ja neljännen (vaan ei todella viimeisen) vuoden prosessi- ja materiaalitekniikan opiskelija. Hallituksessa olen nyt kolmatta vuotta, ensimmäisen vuoden touhuilin varajäsenenä kaikessa mahdollisessa mukana, toisen olin hankintavastaavana ja nyt siihen on tälle vuodelle vielä lisätty viestintä, sekä työelämä- ja alumnivastaavan hommat.

Hankintana vastaan siitä, että laboratoriotarvikkeita on saatavilla, sekä tilaan myös uusille opiskelijoillemme haalarit. Viestintää hoidetaan vähän kaikkien kesken, toiveena on tänä vuonna ollut se, että kaikki tekstit kuitenkin oikoluetaan toimestani, koska kielioppinatsi. Tämän kauden mieluisin pesti on työelämä- ja alumnivastaavan homma. Sen tarkoituksena on saada opiskelijoitamme lähemmäs meiltä valmistuneita isoja insinöörejä, sekä myös ylläpitää näiden jo hurjat opiskeluvuotensa ohittaneiden elbaanien suhteita toisiinsa. Työelämävastaavan hommiin kuuluu mm.ekskursioiden järjestäminen alamme yrityksiin, sekä erilaisten tilaisuuksien, joissa opiskelijamme pääsevät kuulemaan eri työmahdollisuuksista valmistumisen jälkeen, järjestäminen.

Harrastuksia ei varsinaisesti ole, tykkään laulaa, sekä naapurien että karaokeyleisön iloksi. Nyt viime aikoina olen myös tykästynyt beerpongiin, sitä olisi kiva pelata enemmänkin. Lempijuoma riippuu sijainnista, opiskelijamekassamme Lygasissa se on useimmiten siideri ILMAN jäitä, muuten tykkään GT:stä. Jos se on hyvää ja oikeilla härsyillä. Toteemieläin on pitkään ollut lohikäärme, nyt voisin sanoa että Kyösti. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti